Lonsdor Uzaktan Test için 868mhz 433mhz 902mhz 315mhz

w1904

₺1 137.77
  • Tanım
  • Yorumlar

  • Donanım Sürümü: uzaktan test cihazı
  • Kaynak: Anakara Çin
  • Kendin Yap Malzemeleri: ELEKTRİK
  • Sertifika: CE
  • Yazılım Sürümü: uzaktan test cihazı

Lonsdor Uzaktan Test Cihazı için 868 mhz 433 mhz 902 mhz 315 mhz Lonsdor Uzaktan Test Cihazı Radyo Frekansı (FR) Kızılötesi (IR) algılayabilir frekans yanı sıra kızılötesi çalışma veya değil, anahtar programlama ve araç bakımında çok yardımcı olur.

Özellikler:

1.Geniş frekans aralığı 2. Doğru Veriler 3. Kolay Kullanım 4. Ekran Görüntüsü 5. Taşınabilir Tasarım Uyarı: Özel aşkına, paketin içinde pil yok,lütfen bölgenizden satın alın, değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz!Frekans Test Aralığı:

1.300 MHz-320 MHz 2.434 MHz 3. 868MHz

4.902 mhz Frekans nasıl test edilir?

1. Uzaktan kumandayı cihaza yaklaştırın 2. Uzaktan kumandadaki herhangi bir düğmeye basın 3. Açılan gösterge, kızılötesi çalışmanın nasıl test edileceği veya yapılmayacağıdır? 1. 2 Tuşuna basın. Kızılötesi gösterge yanar-iyi, kapalı-kötü

Paket dahil: 1 adet x Uzaktan Test Cihazı Radyo Frekansı (FR) Kızılötesi (IR)

Lonsdor KH100 Ürün özellikleri:

Halkın çalışma alışkanlıklarına uygun modern görünüm tasarımı.

Cihaz sistemi, kullanmanız için daha kolay kullanım talimatları ile birlikte gelir.

Piyasadaki benzer ürünlerin neredeyse tüm işlevlerini kapsar.

Veri toplamak için dahili süper sensör (aralık üstü veri toplama).

8A (H çip) üretimi için özel destek.

Dahili WİFİ modülü, herhangi bir zamanda ağa bağlanabilir.

Lonsdor KH100 Ürün parametresi

Cihaz boyutu: 193mm * 88mm*24mm

Ekran boyutu: 2.8 inç

Ekran çözünürlüğü: 320X240

Pil: 3.7 V 2000 MAH

Güç: 5 V 500MA

Çalışma sıcaklığı: -5℃ ~ 60℃

USB: USB-B / şarj-veri aktarımı

Bağlantı noktası: PS2-7PİN OD3. 5 7PİN, 1.27 aralık, 2. PİM: NC

Lonsdor KH100 Yükseltme:

Ayarlar menüsüne girin ve cihazı ağa bağlayın, ardından [güncellemeleri kontrol et] öğesini seçin, tek tıklamayla çevrimiçi yükseltme'yi seçin. 3.0 Satış sonrası servis

(1) Firmamız kararlaştırılan süre içinde size mükemmel satış sonrası servis ve garanti hizmeti sağlayacaktır.

(2) Garanti süresi, cihaz etkinleştirme tarihinden itibaren 12 ay sürer.

(3) Ürün satıldıktan sonra, kalite sorunu yoksa iade ve geri ödeme kabul edilmeyecektir.

(4) Garanti süresinin ötesinde ürün bakımı için işçilik ve malzeme maliyetleri talep edeceğiz.

(5) Cihaz aşağıdaki nedenlerden herhangi biri nedeniyle arızalı veya hasar görmüşse, kararlaştırılan koşullara göre hizmet vermeme hakkımızı saklı tutarız(ancak ücretli hizmeti seçebilirsiniz).

※ Cihaz ve bileşenler garanti süresinin ötesindedir.

※ Kullanıcılar, ürün görünümünün kusurlu veya hasarlı olduğunu, ancak kalite sorunu olmadığını tespit eder.

※ Sahte, sertifika veya fatura olmadan, resmi arka uç sistemimiz cihaz bilgilerini doğrulayamaz.

※ Kullanım, kullanım, depolama ve bakım için bu kılavuzdaki talimatlara uyulmaması nedeniyle ürün hasar görmüştür.

※ Özel demontajdan kaynaklanan hasarlar veya Lonsdor tarafından yetkisiz bakım şirketinin onarım ve bakımından kaynaklanan hasarlar.

※ Sıvı girişi, nem, suya düşme veya küflenme.

※ Yeni satın alınan cihaz, ilk kez ambalajından çıkarıldığında herhangi bir hasar görmeden normal şekilde çalışır.Ancak uzun kullanım süresi ile ekran patlaması, çizilme, beyaz lekeler, siyah noktalar, serigrafi, dokunma hasarı vb.Gibi ekran hasarları meydana gelir.

※ Firmamız tarafından sağlanmayan özel alet ve aksesuarların kullanımı.

※ Mücbir sebep.

※ İnsan yapımı hasarlı cihaz için, söküp fiyat teklifi verdikten sonra tamir etmemeye karar verirseniz, cihaz aldığınızda kararsız durumda(örneğin: önyükleme yapılamıyor, çöküyor vb.) Görünür.

※ Sistemin özel olarak kırılması, işlev değişikliklerine, kararsızlığa ve kalite hasarına neden olur.

(6) Yardımcı parçalar ve diğer parçalar(cihazın ana bileşenleri hariç) arızalıysa, firmamız veya yetkili müşteri hizmetleri satış noktalarımız tarafından sağlanan ücretli onarım hizmetini seçebilirsiniz.

(7) Cihazınızı aldıktan ve sorunlarını onayladıktan sonra onarım yapacağız, bu nedenle lütfen sorunları ayrıntılı olarak doldurun.

(8) Onarım bittikten sonra cihazı müşteriye iade edeceğiz, bu nedenle lütfen doğru teslimat adresini ve iletişim numarasını doldurun.

(9) Cihazı tamir için göndermesi gereken müşteriler, gidiş-dönüş teslimat maliyeti, nakliye maliyeti vb.Masrafları üstlenecektir.Cihaz teslimat sürecinde hasar görürse, firmamız ilgili ücretleri üstlenmeyecektir.Özellikle, müşterinin nakliye şirketine karşı tazminat talebinde bulunmasına yardımcı olacağız..

(10) Bireye herhangi bir biçimde satış faturası vermiyoruz.İhtiyacınız olursa, lütfen satın aldığınız satıcıdan size fatura kesmesini isteyin.

(11) Lütfen garanti kartını uygun şekilde saklayın ve cihazınızı tamir için iade ederken kartı doldurun, böylece ilgili çalışma prosedürleriyle ilgilenebiliriz (kılavuzun sonuna ekli garanti kartı).

Lonsdor KH100 Kayıt kılavuzu

Not: Cihazı önyükledikten sonra lütfen wifi'ye bağlanın ve aşağıdaki işlemi girin.

Yeni kullanıcı

① İlk kullanım için, lütfen tamamlanmasına yardımcı olmak için ortak bir arama telefonu veya e-posta hazırlayın

Bir Yorum bırak